Ahad, 3 Mei 2009

Kenangan de Bukit Tinggi




assalamualaikum semua...ni ada antara koleksi hari keluarga PEKERTI N9..Aku dapat join telematch petang jer..huhuhu..nasib baek sempat..banyak aktiviti aku tak dapat join..BBQ,pertandingan karaoke(bkn nak join..tapi tgk adik aku masuk ler!)pagi sabtu tu ada sukaneka..then,ptg tu je la aku dpt masuk..tau pertandingan ape?charlie chaplin..hahaha..klaka..klaka..kena pakai kasut boot kuning(Phua Chu Kang),pakai kain pelekat,topeng ultraman,topi cowboy dan pegang payung..aku org last,so kena pegang bendera kumpulan Biru..tapi tak menang..huhuhu..bg laluan sbb hero kan menang akhir..(ayat org kalah!) dinner plak bleh tahanla..mcm biasa meja kitorang happening sbb auntie Faridah dan uncle Abu Hasan sporting layan 8 org anak2 mereka..(dpt 4 anak tambahan malam tu je)sbb parents 4 anak tambahan tu dok meja lain..huhuhu..oh ye,nk g Convention Center ni kena naik shuttle atau bas tau..walaupun ada kenderaan sendiri,kitorang nak gak naik kenderaan awam..best sgt g ramai2..hikhik..erm,lihatlah gelagat happening adik beradik aku dan adik beradik zeihan....kitorang x kisah kat mana lagi family's day ni diadakan sbb walau di mana pun kami tetap happening..kecoh tul adik2 aku..hikhik..aku?xla hikhik..ye ke?(erm,dalam gambar kitorang kurang sikit happening nye..masing2 kontrol ayu n macho..hahaha)




nie adik aku azam masuk competition karaoke...satu2nya peserta lelaki..erm..lagu Hujan..percubaan pertama yang bagus kerana dapat pujian daripada semua pihak..wah..wah


nie alang n zeihan(wonderpet)...ikat kaki untuk sukaneka pagi..'apa yang penting?'kerjasamaaa..huhuhu nak join..



ni la budak2 futsal kampung..nama group nie upin dan ipin(nizar dan adhwa) dengan 'budak beriman'..sampai urusetia pun terperanjat dgn nama budak beriman si akmal dan azam..(btul ke beriman?)hahaha..


posing kat beranda..nak balik dah nie...


Gambar nie blur ckit...niela wonderpet de Pekerti...aku masuk lambat sbb lepas exam baru
dtg..huhuhu


ni along zura n along zeihan..hikhik..kakak2 yg comel amik gambar kat belon2..abis je majlis kitorang wat happening g bwk belon2 naik bas..hahaha..tapi tak bawak balik umah pun..kitorang lepaskan belon tu ke udara..erm..macam2

okay,nie je la yang dapat aku tunjukkan kat kamu..kamu nak tgk lagi?lawatila my facebook dan friendster ek...tata..













2 ulasan: