Isnin, 25 Mei 2009

.....

Assalamualaikum semua..

Pernah tak kalian terfikir kenapa adanya pertemuan?Perpisahan?Ya,seperti yang selalu disebut...Ajal Maut Jodoh Pertemuan semuanya di tangan Allah...Dunia nie ibarat sebuah persinggahan untuk perjalanan yang hakiki di akhirat..Tapi banyak benda lagi yang aku tertinggal...banyak benda lagi yang aku perlu pelajari..banyak lagi yang belum aku gapai...Apa yang termampu aku lakukan?hanya berdoa dan tawakal...Aku perlukan seorang kawan yang boleh memberi dan menerima..Aku perlukan seorang teman untuk berbicara tanpa rahsia..Aku dah kehilangan..Aku rindu saat itu..Adakah lagi seseorang yang layak menjadi seorang teman yang tidak mempersoalkan keikhlasan aku?Adakah lagi seseorang yang boleh menerima kasih sayang aku tanpa sempadan ini?Mungkin ada tapi hatinya masih ragu untuk merapati aku...Aku tak mampu lagi untuk berpura-pura...Aku bukan siapa-siapa pada dia..Aku hanya layak menjadi kenalan..
Terima kasih ya sebab memberi 11 Mei yang indah..Malam terakhir kita..Aku tahu itulah pengakhirannya sebuah perhubungan..Aku takkan ganggu lagi hidup kamu..Berbahagiala bersama teman2 yang setia...Yang seiringan dengan kamu...Yang memahami kamu...Kerana aku bukan kenalan yang baik..Jadikan yang baik sebagai kenangan..Jadikan yang sebaliknya sebagai sempadan..Maafkan aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan