Rabu, 6 Mei 2009

amirul ku sayang...




assalamualaikum...

baru-baru ni aku melepaskan rinduku kepada buah hati pengarang jantungku,amirul hakim..
hilang segala masalahku..hilang segala duka..hilang segala kerisauan menghadapi kehidupan selepas ini..di samping hari keluarga ari tu..dengan amirul..alhamdulillah..aku jadi tabah..mungkin bukan sekuat Sumaiyah..bukan secekal Masyitah..tapi insyaAllah..ini dugaan...supaya aku sedar ada orang yang masih setia sayangkan aku..aku masih punya keluarga dan amirul yang bagaikan anak aku..(kalau aku kawin umur 22 tahun,anak aku dah sebaya dia huhuhu) tak lupa juga sahabat-sahabat aku yang masih sayang dan menemani aku saat aku hampir putus asa...eh..lupa lak citer pasal mirul nie..aku gi umah dia..best sangat sebab dia dah bleh borak dgn aku..ye la,selama nie aku ikuti perkembangan dia dari lepas lahir..tapi sejak masuk UKM,aku jarang jenguk dia..sibuk dengan tugasan dan peperiksaan..dekat sebulan aku tak jenguk dia kot..makin manja dengan aku...hikhik..bestnyer kalau aku ada anak kan?Banyak perkembangan dia sebelum nie disebabkan aku tau..paling aku ingat,bila ari dia mula berjalan..nak nangis aku tgk wei...terharu sebab dia mula bertatih dengan aku...macam aku plak mak dia..hikhik..skrang,ayah aku pun dia panggil ayah tau..ayah dia memang dipanggil abah..sejak dia dengar aku panggil ayah aku ayah..dia pun ikut panggil ayah...erm...nak jadi anak ayah aku yang kelima la tu..k la takat nie dulu cerita aku k..
nanti sambung lagi lepas iklan ni...(bila plak blog aku ada iklan?)


2 ulasan:

  1. ahaha anak.
    tu la org suro kawen awal2 xnak :P

    BalasPadam
  2. perjanjian yg dibuat dengan Allah sebelum ke dunia telah ditentukan...jadi,belum tiba jodoh..huhuhu(apsal ayat aku ari ni?)

    BalasPadam