Rabu, 8 April 2009

Semalam Yang Indah....

assalamualaikum...
nak citer hal semalam ni...best sangat sebab masa kat kelas Hubungan Etnik ada pembentangan dan kami dapat markah individu masing2 dan laporan pulak diberi markah ikut kumpulan...tahniah,kawan2.kita sama2 dapat markah yang agak tinggi iaitu paling kurang 9 per 10 dan yang paling tinggi kak mas iaitu 10 per 10..bagus kan?semoga kita semua dapat jawab final exam nanti...insya Allah..Lepas kelas selesai,kami dijamu Puan Maznah dengan Mee Hoon dan teh tarik..Huh,sedap tapi aku x bleh makan banyak...bukan malu tapi ada dinner PERMANIS plak lepas tu...TERIMA KASIH PUAN MAZNAH...

Ok,skrang citer kat PERMANIS...

Majlis diadakan di Palm Garden Hotel,Putrajaya...dirasmikan oleh Pengarah Yayasan Negeri Sembilan.Makanan?Berbaloi kami bayar RM 5..Lebih dari berbaloi kot...ok,menu dia ek..mula2 pembuka selera..TOM YAM CAMPUR..Lepas tu mamam nasi,lauknya kari ayam,daging masak merah,sayur campur,telur dadar,dan ada satu lagi tu..alamak lupala...erm..lepas tu mamam ais krim..yg uniknya kat mangkuk ais krim ada no.bertuah..hik..hik.mmg bertuah wei..sbb amik je 1 mangkuk aku dapat..nad dengan tihah pun dapat...lepas tu mamam buah...lepas abih majlis kami balik sbb takut pak guard tahan...hahaha...then,sampai je depan pintu tu aku baca doa yg sentiasa diamalkan hasil mak aku ajar..alhamdulillah,lepas beb!sampai je kolej ada plak parking utk nad..nasib baik lagi..balik bilik je aku terus mandi..bkn apa...badan aku dah kene ruam sebab musim panas sekarang ni..macam baby la kan?kulit aku ni mmg sensitif..kene gigit nyamuk pun ada kesan mcm baby gak..hahaha.dah tua pun kulit still cam baby..klaka...ok,sampai sini kot cerita aku pasal selasa yag indah...harap2 hari ni lebih indah...*wink..wink...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan