Sabtu, 25 April 2009

LUAHAN PERASAAN!ceewaah

lama rasanya tak tulis blog kan?
yang aku post pun bagai rencana jer...bukan ape...aku takut org salah tafsir perasaan aku..
ia tercipta begini...sensitif,emosi dan penuh dengan kasih sayang...tapi orang rimas..dengan perhatian yang aku bagi...sekarang,aku cuba utk buat dia bencikan aku..bkn niat tapi aku terpaksa..aku nak kurangkan hubungan dengan dia..dia pun malu kot dpt kawan mcm aku..ada tanda2 dia tak suka aku..aku dah tau dan aku menangis dalam hati..tidak setitikpun airmata mengalir...pelik kan?tapi pilu dalam hati lebih perit tau..kalau tak caya..cubala..hikhik..
my mum pun dah beritau,bersedialah utk "kecewa" skali lagi..hahaha..ye mak,baizura anak mak nie dah lali dengan perkataan tu..lebih perit lagi pun ada..insya Allah,doakan anak mak kuat kali nie..sebab si dia takkan tau dan biarlah begitu..lebih manis rasanya..
erm...aku nak ready untuk hubungan etnik..orang lain mungkin ambik lewa je paper nie..tapi bg aku nila bukti kita faham negara sendiri...wah,patriotik plak malam nie..ye la beb,kadang2 aku lupa RUKUN NEGARA tau..tapi kat H.E ni ada citer ttgnya dlm bab 7..huh!anak Malaysia..sedarlah..
aku harap korang dapat jadi kawan sejati..kepada kawan korang sebab mungkin aku bukan kawan sejati kepada kawan2 aku sekarang..Maafkan aku kawan2...Aku terpaksa buat macam nie..Sebab....aku dah khianati perasaan aku dengan mengorbankan perasaan kawan2..Adakala aku lupa kawan2 kerana dia..Tapi dia x pernah menghargainya dan buat2 tak faham..Dengan satu ungkapan tu,dia cuba buat orang sekeliling faham yang dia anggap aku sebagai siapa...erm..citer balik pasal mamat nie kan?itulah aku..sukar nak lupakan dia kecuali aku luahkan perasaan aku dan dia menolak..mungkin perit skit tapi masa tu aku dah sedar aku berpijak di dunia nyata..Ya Allah,kau berilah petunjuk kepada aku..dengan hidayahMu..aku memohon kau tutupkan pintu hatiku untuk menyintainya..Wassalam...PEARL

Tiada ulasan:

Catat Ulasan