Rabu, 29 April 2009

KELIRU!!!

hai semua...pekaba?tengah perah otak lagi kan?aku pun..kat riba aku ni ada topik ANOVA utk dibuat...tapi tangan nie gatal gak nak tulis blog...rindu lak nak kongsi cerita dgn kalian...Sekarang nie aku terKELIRU...btul kot kata sorang kawan aku yang amik Pengurusan Emosi...Aku nie banyak berfikir..bkn ttg aku tapi ttg org lain yg aku sayang...Kalian pernah keliru tak memilih kawan?kaca dan permata?Ye,maaf kawanku..aku dah terkeliru..Aku mengejar kaca rupa2nya selama nie..Yang luaran nampak sempurna,luaran nampak tulus...Tapi sebenarnya...Aku tak perlukan kawan yang kaya dengan harta...yang aku perlukan kawan yang kaya dengan kesetiaan...aku tak perlukan kawan yang menemani aku sepanjang masa..cukuplah kawan yang boleh berkongsi cerita tanpa selindung...aku tak perlukan kawan punya kebendaan..cukuplah dengan apa yang dia sanggup lakukan bersama aku..aku tak perlu tahu rutin harian dia..cukuplah dia memberitahu dia sihat dan hidup bahagia...aku ada banyak kenangan dengan kawan2..aku sayang kalian..maafkan aku skali lagi..aku lupa pada kalian saat aku teringat dia...dia bukan kawan sejati...aku tak kisah dia tak hargai aku sebagai kawan sebab dia tak layak pun jadi kawan aku..Soalan2 aku sebelum nie kepada dia hanya untuk mengenali dia dengan rapat,tapi persepsi manusia...tak pernah lari dari pemikiran sempit..terima kasih 'hormatkan' aku selama nie...sebab takut diperkatakan orang telahan mereka benar belaka...aku dah bosan dengan permainan dia...aku dah penat untuk menghadapinya..dah terlalu lambat untuk dipermainkan lagi...ini bukan kisah lampau k...aku terus terang nie untuk budak U aku..yang baru beberapa bulan jadi kawan aku!Dah tak jadi kot!Jangan risau,nie luahan dalam blog jer..tak bawak luar punyer...tapi aku rasa dia akan perasan perubahan sedikit demi sedikit dari aku..Sebab skali aku sayang seseorang walaupun seorang kawan,aku sanggup lakukan apa jua..Tapi skali aku benci,dah terlambat untuk anda menikmati keindahan kasih sayang yang Allah kurniakan kpd aku utk anda...Maafkan Aku!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan