Jumaat, 3 April 2009

BUKAN JIWA AKU!!!!!

assalamualaikum...
hari nie aku nak meluahkan perasaan..perasaan kpd dia.kawan baru aku..baru dua kali pertemuan tapi malam tadi aku sedar yang ada bersama mereka malam tadi bukan NORBAIZURA BINTI RAZAK yang sebenar.Aku jadi orang lain..aku jadi hipokrit..oH,tidak!kenapa dengan aku...berpura2 suka cara mereka..ye,aku bukan baik sangat..aku pernah keluar dgn member2 g downtown..g tgk wayang mlm tapi smlm aku tak selesa.sebab aku letih berpura2 senyum dan gembira dgn apa yg mereka bualkan..tau ttg ape?ttg kemewahan org lain..ttg apa yg org lain miliki..itulah kelemahan mereka...sebab aku tak pernah ada kawan2 camtu..mungkin sbb ini kali pertama aku mula kenali bangsa ni...sblm ni aku pandang mereka dari jauh je.then,bila aku jadi sebahagian dari mereka,aku jadi rimas..rimas dengan cerita2 mereka...mungkin sebab ayahanda dan bonda dah mendidik aku supaya bersederhana dalam segala hal...biarlah org pandang kita kerana budi bkn kerana harta...walaupun hakikatnya kita semua tahu...Aku nekad untuk tidak berkawan dgn mereka bukan kerana aku benci tapi kerana aku perlu memilih kawan...mungkin lain orang akan kata kita kena berkawan dengan semua org tp aku kena ada prinsip...Semoga Allah beri petunjuk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan