Jumaat, 3 April 2009

Demikian....

SALAM UKHWAH BUAT SEMUA...

akhirnya aku akan sampai di penghujung jalan semester nie..terima kasih teman2..atas sokongan secara langsung dan tak langsung anda terhadap aku...
aku tau aku manusia tak sempurna
aku tau kelemahan aku di mana
demikian terjadila apa yang patut terjadi
apa yang aku bayangkan telah jadi kenyataan..terima kasih kerana menyedarkan diri aku betapa kerdilnya diri ini...
aku x merendah diri,kalian..hakikat yang tak dapat dipadam..dari sebuah kehidupan
kiranya ia datang sebagai badai,lemaslah kita..kiranya ia datang sebagai petunjuk supaya kita lebih kuat,alhamdulillah...maaf kalian,blog aku penuh dengan jiwa,penuh dengan perasaan..tapi aku manusia..aku tak boleh nafikan khilaf yang terjadi..aku alpa pada dunia hingga petang tadi seseorang dah sedarkan aku..Aku LEMAH!Aku BODOH! kerana tidak dapat menangkap tingkahlakunya yang.......Aku minta maaf pada yang terlibat..Aku lupa..Aku alpa....Oh,ye..tahniah DATO SERI MOHD NAJIB BIN TUN ABDUL RAZAK kerana jadi PM ke-6..senario politik yang genting sekarang perlu dibaiki...huh!dah ngantuk...lenkali saya sambung ye...nak baca blog uncle aznil jap...uncle?yup,dia sebaya mak aku maa...cho cin chow

Tiada ulasan:

Catat Ulasan