Isnin, 8 Jun 2009

salam..
lama dah tak tulis kat blog ni kan?Happy Belated Birthday to NORBAIZURA BINTI RAZAK...yang keberapa? sama dgn TV3..HAHAHA..tapi birthday aku sejak 2 tahun lepas macam dah tak bermakna..sebab?2 tahun lepas,10 hari lepas birthday aku arwah hisham meninggal dunia...lagi 2 ari genapla 2 thn dia di alam fana..rasa baru semalam aku bercakap dengan dia..yang paling aku terkilan,dia x sempat wish aku pun sbb aku ada kat sarawak masa birthday tu..erm..yang mampu aku wat kalau teringat dia hanya sedekahkan Al-Fatihah dan Surah Yaasin je la...Hanya Allah yang tau betapa rindunya aku kat arwah..sebab?dia 1 dalam sejuta...hanya dia memahami aku selain keluarga aku..hanya dia yang menyimpan rahsia hati aku...walaupun aku ada bercinta lepas arwah meninggal tapi hati aku tak kuat mencintai K sekuat aku mencintai arwah....sebab?biarlah hanya kami yang mengetahui manisnya bercinta kerana Allah..oh ye,kepada teman2 yang sempat wish aku,terima kasih atas ingatan...(yg aku ingatkan tu pun terima kasih walaupun.....)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan