Selasa, 24 Mac 2009

Tiada Manusia Sempurna...

assalamualaikum...
hari ni aku berfikir sendiri..wajaran ciptaan Allah..mengenai lelaki dan perempuan..dicipta untuk saling melengkapi..kesempurnaan dari segi akal fikiran dan nafsu..dugaan datang setiap hari melengkapi kehidupan.tetapi kekadang manusia lupa..lupa bila terlalu senang..lupa ketika terlalu susah..lupa pada Allah.Satu-satunya tempat mengadu buat hamba-Nya.Allah datangkan dugaan supaya kita tidak lupa memohon..ALLAH datangkan gembira supaya kita bersyukur..
Dalam kehujanan..aku bertanya pada diri..Perlukah dia dalam hidupku?Perlukah aku mencari dan mencari lagi?Hatiku berdetak, dia bukan untukku..Sedari diri wahai Norbaizura Hj.Razak..Akan tiba saatnya,bila aku tak mampu menolak seseorang..Sekarang aku hanya ingin kesinambungan pelajaranku berjaya hingga aku puas dengan kehidupanku..Oh ye,tolongla bagi nasihat untuk kuatkan tekad berjaya tanpa memikirkan 'dia'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan