Khamis, 26 Mac 2009

sEpANjAnG hAri iNi!!!

assalamualaikum semua...
knp x ulas?x best ke blog saya ni?
erm,nk jadi pembaca je ek?ok...hari ni?xde ape yg penting berlaku..
semua biasa2 je..cuma ari ni dinner dpt mamam masakan dari umah..acit dgn nizar bwk..mak kirim...tau ape dia?ayam kampung masak lemak cili api..dan aku makan kul 11 malam..memang gemukla aku...hehe..erm,hari ni gak aku teman adik aku g tgk Kolej Poly Tech MARA.macam ok..then,dia interested nak masuk blaja sane..Alhamdulillah..Hari nie hati aku tenang dah..Bukan terus melupakan dia..tipu kalau aku katakan aku dah boleh lupakan dia..Benda macam nie kena perlahan-lahan..InsyaAllah,seperti sebelum nie aku boleh...Berbeza tau perpisahan sementara dan hakiki..Kerana perpisahan hakiki,kita akan rindukan dia sentiasa..x kira waktu hidupnya,dia ada sakitkan hati kita ke tak?itulah hikmahnya..masa tu baru kita tahu menghargai kasih sayang..bukan sebagai kekasih je..tapi sebagai keluarga, sahabat dan teman..AL-FATIHAH BUAT ARWAH MOHD HISHAM ABDUL MALEK..AKU SAYANG KAU SENANTIASA..

3 ulasan:

  1. sape yg dimaksudkan tue?
    Al-fatihah gak utk arwah...
    :-)

    BalasPadam
  2. aku penah citerkan hal arwah kat kau..dia muda 2 thn dgn aku..bdk kolej cict..meninggal krn xcident slps 10 hari birthday aku..

    BalasPadam
  3. ttg siapa yang sekarang nanti aku bgtau tp bkn kat blog ni..maaf

    BalasPadam