Isnin, 15 Mac 2010

bila hati gembira....

Hi ALL...

Pekaba semua?harap sihat dan gembira selalu krn gembira itu kurniaanNYA yg amat berharga...aku?gembira je..dah biasa dgn kehidupan kampus...awal semester memain dulu...tgh sem baru sibuk wat assignment dgn exam mid nye lagi..xtvt bkn akademik lom masuk lg tu...skrg dh lega,kebanyakan tugas dah selesai dansaat semua dh selesai itula gak yg best..bila dh bertungkus lumus,siap dan hantar..fuh,leganya hanya student je yg tau ye x?tp org keje pun apa kurangnya...adik aku yg dah keje tu pun ckp,tekanan tmpt keje akan berterusan sampai la anda pencen..tp sbg student?abis final...merdeka jap dua bulan..atau 8 minggu..hikhik..tp aku x dptla nk merdeka sbb cuti tu aku amik semester pendek.motif?saje nk abiskan unit kredit cpt2 supaya dpt konvo dgn batch aku...doakan aku ye....wassalam-pearl-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan